Tražimo 1 osobu za rad u Zagrebu/Zaboku/Čakovcu/Rijeci/Koprivnici/Kutini/Osijeku/Slatini/Virovitici/Splitu/Požegi/Đurđevcu u Odjelu za modeliranje i upravljanje podacima, Centar za razvoj aplikativnih rješenja i upravljanje podacima, Služba razvoja IT servisa, Sektor informatike
Back-end programer – viši specijalist (m/ž)
Tražimo 1 osobu za rad u Zagrebu/Zaboku/Čakovcu/Rijeci/Koprivnici/Kutini/Osijeku/Slatini/Virovitici/Splitu/Požegi/Đurđevcu u Odjelu za modeliranje i upravljanje podacima, Centar za razvoj aplikativnih rješenja i upravljanje podacima, Služba razvoja IT servisa, Sektor informatike
Financijska agencija (Fina) vodeća je hrvatska tvrtka na području pružanja financijskih i elektroničkih usluga. Moderna smo institucija izgrađena na polustoljetnom iskustvu i uspješno provedenim projektima od nacionalne važnosti. Naše poslovnice povezane su suvremenom informatičkom tehnologijom i locirane tako da jamče klijentima lak i brz pristup iz svakog dijela Hrvatske.
Mjesto rada: Zagreb/Zabok/Čakovec/Rijeka/Koprivnica/Kutina/Osijek/Slatina/Virovitica/Split/Požega/Đurđevac
Rok za prijave: 24. listopada 2022.
Vaši zadaci bit će:
- sudjelovanje u aktivnostima izrade studija izvedivosti i isplativosti te izrade elemenata troškovnika;
- analiza i obrada opisanih funkcionalnih i nefunkcionalnih zahtjeva korisnika;
- razvoj i dokumentiranje složenijih komponenti IT sustava (prototipovi korisničkih sučelja, korisničkih sučelja i programskih modula), uspostavljanje interakcije između IT sustava i njihovih dijelova sukladno utvrđenom dizajnu;
- sudjelovanje u planiranju složenijih isporuka i integriranje komponenti IT sustava (programskih modula) u isporuke;
- sudjelovanje u analizama za potrebe unaprjeđenja i optimizacije IT sustava/infrastrukture/programskog koda;
- provođenje redizajna IT komponenti sukladno dobivenim preporukama;
- analiza prijava problema u radu IT sustava i provođenje aktivnosti otklanjanja istih,
- sudjelovanje u propisanim procesima razvoja i podrške IT sustavima i sudjelovanje u unaprjeđenju razvojnog procesa (CI/CD, DevSecOps,..);
- sudjelovanje u svim fazama životnog ciklusa aplikacija poštujući načela agilnih metoda razvoja;
- obavljanje drugih poslova sukladno uputama i internim aktima.
Od Vas ćemo očekivati:
- VSS/mag./struč.spec. – društveni, tehnički, prirodni smjer;
- 5 godina radnog iskustva, na istim ili sličnim poslovima - prednost;
- aktivno poznavanje engleskog jezika;
- tečaj/certifikat za razvojne tehnologije ili tehnološka rješenja iz djelokruga rada – prednost;
- praktična znanja u objektnom programiranju klijentskih i web aplikacija (poželjno Java) i u barem jednom frameworku (Spring, Spring Boot,..);
- praktično znanje SQL-a i relacijskih baza podataka, te dizajna baza podataka;
- poznavanje alata: Jenkins, SonarQube, Maven, GIT – prednost;
- poznavanje barem jednog JavaScript frameworka (Angular, React JS) – prednost;
- komunikacijske i prezentacijske vještine;
- analitičko razmišljanje;
- presliku diplome i uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak;
- potvrdu o podacima o prethodnom radnom stažu evidentiranom u matičnoj evidenciji HZMO-a (ne starija od mjesec dana).
Nudimo Vam:
- rad ne neodređeno vrijeme, s probnim rokom;
- rad na složenim i zanimljivim projektima i doticaj s cjelokupnim poslovanjem Fine;
- edukacije i certificiranje u tehnologijama iz djelokruga rada;
- božićnicu, dar za Uskrs, regres te prigodnu nagradu za rođenje djeteta;
- jubilarne nagrade;
- redoviti sistematski pregled;
- balans privatnog i poslovnog života.
Pozivaju se kandidati/kinje koji/e mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju prema Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihove obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21) i Zakonu o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21) da dostave dokaze u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju, a o kojima se mogu informirati na poveznicama: hrvatski branitelji civilni stradalnici
Na natječaj se možete prijaviti putem linka za prijavu do 24. listopada 2022. godine. Prijave pristigle drugim putem i nepotpune prijave neće se razmatrati.