Što je FINA e-Račun?

 

FINA e-Račun internetski je servis namijenjen poslovnim subjektima za elektroničku razmjenu računa između dobavljača i kupaca te upravljanje cjelokupnim poslovnim procesom izdavanja, zaprimanja i arhiviranja računa. Korisnicima servisa omogućeno je slanje e-računa prema obveznicima javne nabave i drugim poslovnim subjektima, kao i zaprimanje e-računa. 

Račun izdan ovim putem ima jednaku vrijednost kao klasični papirnati račun.

 

 

Što nudi FINA e-Račun?

 

Sigurna dostava

Trenutna i sigurna dostava računa do primatelja

Više informacija

Pristup registru

Uvid u registar korisnika e-Račun servisa

Više informacija

Pojedinačna ili automatizirana obrada računa

Pojedinačna obrada računa ili povezivanje s vašim ERP-om (internim poslovnim / računovodstvenim programom)

Više informacija

Kontrola naplate

Smanjeni troškovi isporuke izlaznih i obrade ulaznih računa

Više informacija

Sigurna arhiva

Automatska pohrana razmijenjenih e-računa

Više informacija

Slanje računa na e-mail primatelja

Putem servisa FINA e-Račun račune možete poslati neregistriranim korisnicima

Više informacija

FINA e-Račun možete ugovoriti bez ugovorne obveze.

Ostale prednosti:

  • usklađenost sa zakonima i EU normom, sukladno x.509v3, UBL 2.1 standardu, CEN i IDABC preporukama,
  • osigurano izbjegavanje potpisivanja bilateralnih ugovora između korisnika („zvjezdasti" model e-računa),
  • kompatibilnost sa sličnim rješenjima na inozemnom tržištu,
  • lako je provjerljiv od strane poreznog nadzora.

 

 

Kome je namijenjen servis FINA e-Račun?

Servis je prilagođen za korištenje svim malim, srednjim i velikim tvrtkama, neovisno o vrsti poslovanja - bilo da se radi o uslugama, proizvodima, sirovinama ili nečem drugom.


Obrti, mali iznajmljivači i sl.
Povremeno ili sezonsko izdavanje i zaprimanje računa


Male do srednje tvrtke i obrti
Pojedinačno ili automatsko slanje računa - samostalno ili putem knjigovodstva


Velike tvrtke
Najčešće se koristi integracija s ERP-om (internim poslovnim/računovodstvenim programom)


Integratori
Daljnje pružanje usluga vezanih uz elektroničko poslovanje

 

 

Sami birate način korištenja

Pojedinačna razmjena računa kroz FINA e-Račun web aplikaciju

Na web aplikaciji dostupnoj putem interneta bilo kad i bilo gdje samostalno kreirate, šaljete i zaprimate e-račune. 

Više informacija

Integracija vašeg programa sa servisom FINA e-Račun

Račune nastavljate obrađivati u svom ERP-u (internom poslovnom/računovodstvenom programu), a putem web servisa ih jednostavno šaljete i zaprimate.

Više informacija

Koja opcija odgovara vašoj tvrtki?

Ovisno o tome šaljete li mnogo računa, njih tek nekoliko ili samo zaprimate račune, osigurali
smo da naša usluga zadovoljava vaše potrebe. Na vama je samo da odaberete opciju koja vam odgovara.

 

 

Pojedinačna razmjena računa putem web aplikacije FINA e-Račun

 

Pristup web aplikaciji FINA e-Račun, uz instalirane digitalne certifikate, ostvarujete kroz svoj web preglednik kad god vam je to potrebno.

Ovakav način razmjene računa prilagođen je malim poduzetnicima, odnosno poduzetnicima koji šalju i primaju manji broj računa.

Za korištenje web aplikacije FINA e-Račun nužno je zatražiti Finine poslovne certifikate.

Više o certifikatima

 

Web aplikacija vam omogućava:

  • kreiranje, izdavanje i zaprimanje računa,
  • dodavanje priloga uz račune,
  • automatsko arhiviranje računa u sustav FINA e-Arhiv ,
  • potpisivanje računa digitalnim certifikatom  i ovjera vremenskim žigom,
  • povezivanje s internet bankarstvom,
  • dobivanje obavijesti o plaćanju, sigurnoj isporuci ili eventualnim greškama,
  • promjenu statusa računa.

 

>> Više informacija o web aplikaciji

 

Integracija vašeg ERP-a (internog poslovnog / računovodstvenog programa) sa servisom FINA e-Račun

 

Ako vaša tvrtka za izdavanje računa koristi vlastiti program (ERP), ova vam opcija omogućava da ga nastavite koristiti kao i do sada, a povezivanjem putem FINA web servisa automatizirate proces administracije (slanja i zaprimanja) svojih e-računa.

Ova opcija idealna je za sve srednje i velike tvrtke s razvijenim internim (ERP) sustavima.
Za aktiviranje ove opcije nužna je određena prilagodba i integracija vašeg ERP sustava.

 

Integracija vam omogućava:

  • potpunu automatizaciju procesa slanja i zaprimanja računa,
  • automatsko arhiviranje računa u sustav FINA e-Arhiv,
  • potpisivanje računa aplikacijskim certifikatom i ovjera vremenskim žigom,
  • dobivanje obavijesti o plaćanju, sigurnoj isporuci ili eventualnim greškama,
  • promjenu statusa računa.

 

>> Više informacija o integraciji s web servisom

 

Za korištenje servisa FINA e-Račun potrebno je imati digitalne certifikate, a vrsta certifikata ovisi o modelu razmjene računa koji ćete odabrati.
Pregled certifikata potrebnih za servis FINA e-Račun zajedno s cijenama dostupno je ovdje

Mjesečna naknada (paušal) za korištenje servisa FINA e-Račun za poslovne subjekte iznosi 7,00 KN + PDV po certifikatu

Ova naknada podrazumijeva naplatu mjesečne pretplate za korištenje servisa prema broju certifikata registriranih na servis.

Naknada za slanje e-računa (na mjesečnoj razini) obračunava se po poslanom e-računu, a prema sljedećoj tablici, ovisno o mjesečnom broju poslanih računa:
Broj računa mjesečno Naknada (bez PDV-a)
do 1500 2,00 kn/račun
1501 do 3000 1,80 kn/račun
3001 do 5000 1,60 kn/račun
5001 do 7000 1,40 kn/račun
7001 do 9000 1,20 kn/račun
više od 9000 1,00 kn/račun

U naknadu za slanje e-računa uključeni su:

  • dodatni prilozi,
  • elektronički potpis korisnika,
  • ovjera računa elektroničkim potpisom i vremenskim žigom sustava e-Račun.

Naknada za slanje odobrenja obračunava se na isti način kao i naknada za slanje e-računa.

Zaprimanje e-računa se ne naplaćuje.

Servis e-Račun za poslovne subjekte moguće je koristiti u ime i za račun drugog poslovnog subjekta, putem punomoći. Za svako se dodatno ovlaštenje naplaćuje naknada opunomoćeniku, odnosno poslovnom subjektu koji je dobio punomoć.

Ako vas je klijent već opunomoćio za jedan od Fininih servisa (npr. RGFI), tada se punomoć za servis e-Račun dodatno ne naplaćuje.
Dodatna (nova) ovlaštenja naplaćuju se prema sljedećem cjeniku:
do 10 ovlaštenja 12,00 kn + PDV / ovlaštenje
od 11 do 30 ovlaštenja 10,00 kn + PDV / ovlaštenje
od 31 do 50 ovlaštenja 7,00 kn + PDV / ovlaštenje
51 do 100 ovlaštenja 5,00 kn + PDV / ovlaštenje
više od 100 ovlaštenja 2,50 kn + PDV / ovlaštenje

Primjer obračuna:

Ako imate ukupno 35 ovlaštenja, obračun naknade bit će sljedeći: 35 ovlaštenja x 7,00 kn + PDV, što ukupno iznosi 245,00 kn + PDV.

 

Odaberite opciju koja odgovara vašim potrebama

 

Nemam Finin digitalni certifikat

i tražim pristup web aplikaciji FINA e-Račun

>> Odaberite

Imam Finin digitalni certifikat

i tražim pristup web aplikaciji FINA e-Račun

>> Odaberite

Želim povezati svoj ERP

(interni poslovni / računovodstveni program) i FINA e-Račun

>> Odaberite

Trebam savjet za odabir najbolje opcije

Pri odabiru bilo koje od opcija imate mogućnost dati punomoć drugom poslovnom subjektu za pristup FINA e-Računu u vaše ime.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ako imate pitanja vezanih za razmjenu elektroničkih računa na raspolaganju Vam je Finin virtualni asistent.

Finin virtualni asistent je programsko rješenje kojem su unaprijed definirani automatski odgovori na Vaša potencijalna pitanja, a čija je svrha da u najkraćem mogućem roku dođete do osnovnih informacija o Fininim servisima za razmjenu elektroničkih računa.

Odgovore na Vaša pitanja ne kreira fizička osoba (djelatnik Fine), već proizvod (softver) koji prema ključnim informacijama iz Vaših upita na temu elektroničkih računa, automatskim procesom pronalazi unaprijed zadane odgovore.

Upućujemo Vas da ovaj proizvod koristite u najboljoj namjeri, a kako bi dobili odgovore na ključna pitanja vezana za servise e-Račun za poslovne subjekte i e-Račun za državu. Vaša su nam pitanja i zadovoljstvo od iznimne važnosti, stoga Vas molimo da ispravnom primjenom Fininog virtualnog asistenta omogućite da u što kraćem vremenu ovaj proizvod unaprijedimo do najviše moguće razine.