Online servis za
predaju dokumentacije
Dokumentaciju za određene usluge moguće je dostavljati putem interneta.
FINA Autentikator
FINA Autentikator je usluga Fine kojom se korisnicima omogućava izdavanje elektroničke vjerodanice u obliku jednokratne lozinke (engl. One-Time Password-OTP) koja služi za autentikaciju korisnika i/ili autorizaciju transakcija unutar nekog servisa/usluge.
Servis se koristi unutar Finine mobilne aplikacije mFina koju je potrebno preuzeti na mobilni uređaj.
Kome je namijenjen FINA Autentikator?
- Fizičkim osobama za autentikaciju na servis ili autorizaciju transkacija unutar nekog servisa.
- Vlasnicima e-servisa (poslovnim subjektima ili institucijama) kojima je potrebno odgovarajuće rješenje za autentikaciju korisnika i/ili autorizaciju transakcija.
Za online predaju dokumentacije potrebno je sljedeće:
- Zahtjev za registraciju/deaktivaciju usluge FINA Autentikator potrebno je potpisati najmanje naprednim elektroničkim potpisom koji se temelji na kvalificiranom certifikatu.
- elektronički potpisan dokument potrebno je učitati u Finin OSPD sustav.
-
kada se dokumentacija obradi, na email adresu navedenu na zahtjevu, stići će Vam dokument u kojem se nalazi Aktivacijski ključ.
Korisne informacije o slanju dokumentacije putem online servisa možete pronaći ovdje.
Više informacija o certifikatima za elektronički potpis možete pronaći ovdje.
Nakon predaje zahtjeva, putem online servisa, koristeći jedinstveni broj zahtjeva i tajni kod koji ste kreirali, možete pratiti status predanog zahtjeva. Aktivacijski ključ stići će na email adresu navedenu na zahtjevu.
Nakon što ste preuzeli Aktivacijski ključ:
- preuzmite besplatnu mobilnu aplikaciju mFina i unutar aplikacije aktivirajte FINA Autentikator.
- FINA Autentikator je potrebno aktivirati Aktivacijskim ključem unutar 24 sata jer istekom tog perioda Aktivacijski ključ postaje neaktivan.
Više informacija o FINA Autentikatoru možete pronaći ovdje.