FINA.doc. Zašto odabrati nas?

Suvremeni sveobuhvatni sustavi za arhiviranje i upravljanje dokumentacijom

Vodeća smo hrvatska tvrtka u pružanju cjelovite usluge arhiviranja i digitalizacije dokumentacije, te fizičke pohrane dokumentarnog i arhivskog gradiva prema najvišim standardima arhivske struke uz više od 30 godina iskustva u javnom i u privatnom sektoru.

Sukladno vašim potrebama možemo osigurati „ključ u ruke“ rješenja, usluge upravljanja i obrade dokumentacije, kao i pomoć pri uspostavi vašeg internog sustava obrade dokumentacije i upravljanja njome.


OBRATITE NAM SE S POVJERENJEM ZATO ŠTO ...

  • nudimo konzultantske usluge za izradu cjelovitih rješenja za upravljanje dokumentima
  • osiguravamo kontroliran i organiziran pristup pri definiranju i uvođenju rješenja u vaše poslovanje, uz praćenje potpunog životnog ciklusa dokumenta
  • uz jednostavna i sigurna rješenja osiguravamo vam brz pristup informacijama
  • omogućavamo vam potpunu kontrolu nad pristupom dokumentima i informacijama te postavljanje različitih razina ovlaštenja pristupa dokumentaciji
  • imamo kvalitetan i stručan kadar s dugogodišnjim znanjem i iskustvom u obradi dokumentacije
  • opremljeni smo najsuvremenijom opremom za obradu dokumenata
  • pružamo usluge na svim lokacijama u Republici Hrvatskoj

Prednosti korištenja FINA.doc usluge

Unaprjeđenje poslovanja... optimizirat ćete svoje poslovne procese, jednostavnije pratiti tijek procesa i ostvariti izravne i neizravne uštede.

Brzina... znatno ćete povećati brzinu pristupa traženoj informaciji.

Efikasnost... povećat ćete efikasnost u obavljanju tekućih poslovnih procesa.

Dostupnost... moći ćete pristupiti traženom dokumentu i informaciji s bilo koje lokacije.

Ušteda prostora... smanjit ćete arhivski prostor (od 30% do 98% - ovisno o odabiru medija).

Ušteda novca... digitalizacijom poslovanja smanjit ćete troškove ulaganja u arhivsku opremu i prostor.

Sigurnost... zaštitit ćete podatke od neovlaštenog pristupa, gubitka ili uništavanja.