FINA.doc. Zašto odabrati nas?
Suvremeni sveobuhvatni sustavi za arhiviranje i upravljanje dokumentacijom
Vodeća smo hrvatska tvrtka u pružanju cjelovite usluge arhiviranja i digitalizacije dokumentacije, te fizičke pohrane dokumentarnog i arhivskog gradiva prema najvišim standardima arhivske struke uz više od 30 godina iskustva u javnom i u privatnom sektoru.
Sukladno vašim potrebama možemo osigurati „ključ u ruke“ rješenja, usluge upravljanja i obrade dokumentacije, kao i pomoć pri uspostavi vašeg internog sustava obrade dokumentacije i upravljanja njome.
OBRATITE NAM SE S POVJERENJEM ZATO ŠTO ...
- nudimo konzultantske usluge za izradu cjelovitih rješenja za upravljanje dokumentima
- osiguravamo kontroliran i organiziran pristup pri definiranju i uvođenju rješenja u vaše poslovanje, uz praćenje potpunog životnog ciklusa dokumenta
- uz jednostavna i sigurna rješenja osiguravamo vam brz pristup informacijama
- omogućavamo vam potpunu kontrolu nad pristupom dokumentima i informacijama te postavljanje različitih razina ovlaštenja pristupa dokumentaciji
- imamo kvalitetan i stručan kadar s dugogodišnjim znanjem i iskustvom u obradi dokumentacije
- opremljeni smo najsuvremenijom opremom za obradu dokumenata
- pružamo usluge na svim lokacijama u Republici Hrvatskoj
Prednosti korištenja FINA.doc usluge
Unaprjeđenje poslovanja... optimizirat ćete svoje poslovne procese, jednostavnije pratiti tijek procesa i ostvariti izravne i neizravne uštede.
Brzina... znatno ćete povećati brzinu pristupa traženoj informaciji.
Efikasnost... povećat ćete efikasnost u obavljanju tekućih poslovnih procesa.
Dostupnost... moći ćete pristupiti traženom dokumentu i informaciji s bilo koje lokacije.
Ušteda prostora... smanjit ćete arhivski prostor (od 30% do 98% - ovisno o odabiru medija).
Ušteda novca... digitalizacijom poslovanja smanjit ćete troškove ulaganja u arhivsku opremu i prostor.
Sigurnost... zaštitit ćete podatke od neovlaštenog pristupa, gubitka ili uništavanja.