START
Informacijski sustav koji građanima omogućuje elektroničko pokretanje poslovanja iz vlastitog doma, 24 sata dnevno, kroz jedan elektronički postupak i u roku od svega nekoliko radnih dana.
START je informacijski sustav koji korisnicima, građanima RH, omogućuje jednostavno i brzo pokretanje poslovanja za d.o.o., j.d.o.o. i obrt, elektroničkim putem.
Prednosti sustava START:
- uspostava jedne točke za komunikaciju i razmjenu podataka,
- prikupljanje podataka po načelu „samo jednom“ i njihova automatska razmjena između institucija i banaka,
- koncept jednog e-obrasca koji korisniku omogućava samostalnost bez potrebe uključivanja posrednika u obliku javnog bilježnika,
- stalna informiranost korisnika o statusu zahtjeva te
- znatno smanjenje troška i vremena pokretanja poslovanja.
Korisnik STARTA sam kreira svoju uslugu, birajući uz obvezne prijave:
- upis društva u sudski registar i Registar poslovnih subjekata ili
- upis obrta u Obrtni registar i registar poreznih obveznika
opcionalne prijave:
- upis u registar obveznika PDV-a i/ili dodjele PDV ID broja,
- predaju zahtjeva za otvaranje transakcijskog računa u odabranoj banci,
- registraciju u sustav HZMO-a.
Za uplatu sudskih i upravnih pristojbi te temeljnog kapitala korisniku je u sustavu omogućeno elektroničko plaćanje karticama.
Nositelj uspostave sustava START je Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja, a operativno ga je uspostavila Financijska agencija, koja pruža i podršku korisnicima.
Više informacija i ulaz u sustav START dostupan je ovdje.