Poslovni bonton - Kodeks ponašanja

Cilj treninga

Upoznati polaznike s pravilima poslovnog bontona i njegovim pozitivnim utjecajem na unaprjeđenje odnosa s klijentima, kolegama i poslovnim suradnicima.

Prikazati kako poslovni bonton utječe na zadovoljstvo klijenata i zaposlenika te povećanje razine profesionalnosti u različitim poslovnim situacijama.

Sadržaj treninga

  • Odnos prema klijentu
  • Komunikacija s klijentom
  • Što klijent želi
  • Kako prepoznati „problematične“ klijente i odgovarajuće reagirati
  • Ponašanje zaposlenika
  • Odnos među zaposlenicima
  • Kultura poslovnog odijevanja

Kome je trening namijenjen

  • Svima koji žele nadograditi svoje poslovne komunikacijske vještine.

Trajanje: 1 dan

Broj polaznika: 10 - 12

Cijena: na upit

Komentari polaznika

Opuštena atmosfera unatoč zahtjevnoj temi. Odnos trenerica prema nama – slušateljima fenomenalan.

Način izvođenja i osmišljenost vježbi izvrsna.

Izvanredne izmjene teorijskog i praktičkog dijela.

Sve je bilo odlično. Opuštena i prijateljska atmosfera.

Trenerice su bile srdačne, ljubazne, profesionalne.

Odličan način prezentacije i uvježbanost trenerica. Jako su mi se svidjele zanimljive vježbe.