Treninzi mekih vještina
Treninzi se održavaju prema dogovoru, a za cijenu pojedinog treninga potrebno je kontaktirati Centar za edukaciju.
Brzi linkovi
Poslovni bonton - Kodeks ponašanja
Cilj treninga
Upoznati polaznike s pravilima poslovnog bontona i njegovim pozitivnim utjecajem na unaprjeđenje odnosa s klijentima, kolegama i poslovnim suradnicima.
Prikazati kako poslovni bonton utječe na zadovoljstvo klijenata i zaposlenika te povećanje razine profesionalnosti u različitim poslovnim situacijama.
Sadržaj treninga
- Odnos prema klijentu
- Komunikacija s klijentom
- Što klijent želi
- Kako prepoznati „problematične“ klijente i odgovarajuće reagirati
- Ponašanje zaposlenika
- Odnos među zaposlenicima
- Kultura poslovnog odijevanja
Kome je trening namijenjen
- Svima koji žele nadograditi svoje poslovne komunikacijske vještine.
Trajanje: 1 dan
Broj polaznika: 10 - 12
Cijena: na upit
Komentari polaznika
Opuštena atmosfera unatoč zahtjevnoj temi. Odnos trenerica prema nama – slušateljima fenomenalan.
Način izvođenja i osmišljenost vježbi izvrsna.
Izvanredne izmjene teorijskog i praktičkog dijela.
Sve je bilo odlično. Opuštena i prijateljska atmosfera.
Trenerice su bile srdačne, ljubazne, profesionalne.
Odličan način prezentacije i uvježbanost trenerica. Jako su mi se svidjele zanimljive vježbe.