Treninzi mekih vještina
Treninzi se održavaju prema dogovoru, a za cijenu pojedinog treninga potrebno je kontaktirati Službu upravljanja ljudskim potencijalima i pravnim poslovima
Brzi linkovi
Rad s teškim klijentima
Cilj treninga
Omogućiti polaznicima stjecanje vještina i komunikacijskih tehnika za rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija.
Dati uvid u potrebe „teških“ klijenata, poželjna i nepoželjna ponašanja za izbjegavanje konflikata te načine zadržavanja kontrole nad situacijom i postizanje vlastitoga cilja.
Polaznici će nakon ovog treninga moći prepoznati „teške“ klijente, lakše upravljati vlastitim stanjima u komunikaciji s njima te rješavati zahtjevne poslovne situacije na zadovoljavajući način.
Sadržaj treninga
- Tipovi „teških“ klijenata i kako ih prepoznati
- Načini i stilovi komunikacije
- Kakvi smo mi? – test procjene stila ponašanja
- Metode uspješnog rješavanja pritužbi i ophođenja s klijentima
Kome je trening namijenjen
- Svima koji u svom radu komuniciraju s klijentima, a žele biti uspješniji u poslovnoj komunikaciji s različitim tipovima klijenata.
Trajanje: 1 dan
Broj polaznika: 8 - 12
Cijena: na upit
Komentari polaznika
Trening prepun interaktivnog sudjelovanja svih prisutnih. Izvrsne tehnike koje su nam prezentirane za rad s teškim klijentima na jednostavan i razumljiv način. Izuzetno profesionalno odrađeno!
Svidjeli su mi se realni primjeri iz života, kako poslovnog tako i privatnog.
Trenerice su odlične!
Prijateljska energija i vedrina trenerica tijekom cijelog treninga je za svaku pohvalu.