Rad s teškim klijentima

Cilj treninga

Omogućiti polaznicima stjecanje vještina i komunikacijskih tehnika za rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija.

Dati uvid u potrebe „teških“ klijenata, poželjna i nepoželjna ponašanja za izbjegavanje konflikata te načine zadržavanja kontrole nad situacijom i postizanje vlastitoga cilja.

Polaznici će nakon ovog treninga moći prepoznati „teške“ klijente, lakše upravljati vlastitim stanjima u komunikaciji s njima te rješavati zahtjevne poslovne situacije na zadovoljavajući način.

Sadržaj treninga

  • Tipovi „teških“ klijenata i kako ih prepoznati
  • Načini i stilovi komunikacije
  • Kakvi smo mi? – test procjene stila ponašanja
  • Metode uspješnog rješavanja pritužbi i ophođenja s klijentima

Kome je trening namijenjen

  • Svima koji u svom radu komuniciraju s klijentima, a žele biti uspješniji u poslovnoj komunikaciji s različitim tipovima klijenata.

Trajanje: 1 dan

Broj polaznika: 8 - 12

Cijena: na upit

Komentari polaznika

Trening prepun interaktivnog sudjelovanja svih prisutnih. Izvrsne tehnike koje su nam prezentirane za rad s teškim klijentima na jednostavan i razumljiv način. Izuzetno profesionalno odrađeno!

Svidjeli su mi se realni primjeri iz života, kako poslovnog tako i privatnog.

Trenerice su odlične!

Prijateljska energija i vedrina trenerica tijekom cijelog treninga je za svaku pohvalu.