Direktno zaprimanje računa u postojeći interni računovodstveni sustav (ERP sustav) putem web servisa

Da biste direktno zaprimili račun u već postojeći računovodstveni sustav (ERP sustav) potrebno je slijediti ove korake:

1. Prilagodba internog računovodstvenog sustava (ERP sustava) sa servisom e-Račun za državu

Da biste mogli tehnički povezati servis e-Račun za državu i svoj ERP sustav, potrebno je ERP sustav prilagoditi za obradu zaprimljenog računa. 
Prilagodbu vršite po ovim dokumentima:

2. Nakon prilagodbe ERP sustava, slijedi testiranje sa servisom e-Račun za državu na demo okolini

Kako bi započeli s testiranjem, potrebno je registrirati se na demo okolinu servisa. Za registraciju je potrebno popuniti sljedeću dokumentaciju:

Napomena: Ako već posjedujete demo certifikate, možete ih koristiti i  za potrebe testiranja na demo okolini.

Dokumentaciju u elektroničkoj preslici možete poslati na adresu e-pošte eracun.obveznici@fina.hr ili ju možete dostaviti u najbližu poslovnicu Fine. 
    
** Zahtjev za izdavanje demo certifikata za poslužitelja ispunjavate u slučaju korištenja web servisa s asinkronom obradom poruke.
           
3. Nakon uspješnog testiranja na demo okolini slijedi registracija i integracija na produkcijsku okolinu servisa

Za svakodnevnu primjenu servisa e-Račun za državu trebate se registrirati i popuniti sljedeću dokumentaciju te dostaviti u najbližu Fininu poslovnicu:

Napomena: Ako već posjedujete bilo koji od navedenih certifikata, možete ih koristiti i za pristup servisu e-Račun za državu.

** Zahtjev za izdavanje certifikata za poslužitelj i Ugovor o obavljanju usluga certificiranja za poslovne subjekte - certifikat za autentikaciju mrežnih stranica ispunjavate u slučaju korištenja web servisa s asinkronom obradom poruke.

 

Hodogram prikaz

- Integracija naručitelja sa servisom e-Račun za državu

Napomena: Dokumentaciju za izdavanje certifikata mora osobno predati osoba koja će biti skrbnik certifikata zbog fizičke identifikacije.

Popis Fininih poslovnica možete naći ovdje.