Preskoči na glavni sadržaj

Finina direktorica Andreja Kajtaz na biznis konferenciji "Hrvatska u novom ekonomskom okruženju"

Direktorica Sektora digitalnih rješenja u Fini razgovarala je o horizontalnoj i vertikalnoj integraciji servisa za digitalizaciju pobliže približivši Finin razvoj digitalizacije, usluge na kojima radimo te komentirala položaj Hrvatske na DESI indeksu

Na drugoj biznis konferenciji 24sata "Hrvatska u novom ekonomskom okruženju" u ponedjeljak 6. lipnja u Hilton Garden Inn u Zagrebu sudjelovali su uspješni poduzetnici i obrtnici te ugledni ekonomski i financijski stručnjaci, uključujući i ministra financija Zdravka Marića te guvernera HNB-a Borisa Vujčića putem video veze. Među njima je bila i Finina direktorica Sektora digitalnih rješenja Andreja Kajtaz.

Na panelu "Horizontalna i vertikalna integracija servisa za digitalizaciju" s moderatoricom Anom Tomić razgovarala je o razvoju digitalnih servisa za građane, poduzetnike i državu, o NIAS-u, agilnoj transformaciji u Fini te DESI indexu.

Untitled design (1).jpg

- Što se tiče horizontalne i vertikalne integracije servisa moramo spomenuti i industriju 4.0. Na prvi spomen, industrija 4.0 definira neke druge tehnologije koje se kod nas već jako široko koriste. Usluge povjerenja su duboki asortiman usluga koje se definiraju globalno. Cijeli proces digitalizacije ima jedan zajednički cilj, a to je za poduzeće osigurati dugoročno sigurno elektroničko poslovanje, a ne samo digitalno poslovanje. Gdje smo mi kao digitalno društvo se zapravo mjeri DESI indeksom za svaku zemlju Europske unije. Indeksi prate puno kategorija i prate napredak jednog društva u svijetu digitalnih tehnologija. Hrvatska je trenutno na 19. mjestu u digitalnom svijetu na razini Europske unije. Prema tom pokazatelju, 23% poduzeća u Hrvatskoj su digitalno intenzivna i u prosjeku smo Europske unije. Najslabiji smo u javnim uslugama, tu smo ispod prosjeka Europske unije, ali je i tu zabilježen porast u odnosu na godinu prije - rekla je Andreja Kajtaz.

Uvid u trenutno stanje na tržištu, problematiku s kojom se susrećemo s obzirom na globalne okolnosti, nove modele poslovanja, digitalne inovacije i mogućnosti pružili su ostali odlični paneli "Poslovanje i financiranje u novom ekonomskom okruženju", "Nova stvarnost: Promjene na tržištu rada", "Povećanje profitabilnosti i učinkovitosti", "Inovacije u prodaji i marketingu kao alat povećanja profitabilnosti i učinkovitosti", predavanje "Novo digitalno doba iz perspektive najinovativnije kompanije na globalnom tržištu" te case study intervju "Digitalna transformacija: Kada je pravo vrijeme?".

Više o konferenciji možete pročitati na portalu 24sata.

Fotografije: Matija Habljak/Pixsell

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.