Virtualni šalter
Kako bismo pojednostavili proces razmjene dokumentacije za većinu naših usluga, nudimo vam mogućnost korištenja našeg Virtualnog šaltera - Online servisa za predaju dokumentacije i dobivanje digitalnih certifikata.
Kako bismo pojednostavili proces razmjene dokumentacije za većinu naših usluga, nudimo vam mogućnost korištenja našeg Virtualnog šaltera - Online servisa za predaju dokumentacije i dobivanje digitalnih certifikata.
Dokumentaciju je potrebno potpisati elektronički odnosno jednim od digitalnih certifikata:
Za ugradnju elektroničkog potpisa na dokument potrebno je koristiti potpisno rješenje: Fina Web e-Potpis, Adobe Reader i sl.
Pročitajte detaljnije upute za online predaju dokumentacije za svaku pojedinu sulugu, pretražite koje dokumente možete predati i preuzmite potrebne obrasce.
Predajte dokumentaciju za pristup Fininim e-servisima (RGFI, e-Plaćanje, WEB BON, Registar koncesija, e-Blokade, e-REGOS) te punomoć za korištenje usluge u ime drugog poslovnog subjekta.
Predajte dokumentaciju za registraciju i dodjelu prava na korištenje servisa, otkaz usluge i ukidanje prava te slanje e-računa od strane djelatnika Fine u vaše ime.
Predajte dokumentaciju za registraciju i dodjelu prava na korištenje servisa te za otkaz usluge i ukidanje prava.
Predajte dokumentaciju za registraciju i dodjelu prava na korištenje usluge te za otkaz usluge i ukidanje prava.
Predajte dokumentaciju za unos i promjenu podataka o ovlaštenim osobama u sustav e-Ovlaštenja.
Predajte dokumentaciju za izdavanje digitalnih certifikata, Zahtjeva za opoziv i Pristupnice za servis izdavanja kvalificiranih elektroničkih vremenskih žigova.
Predajte godišnji financijski izvještaj i tromjesečni izvještaj poduzetnika te financijski izvještaj neprofitnih organizacija.
Predajte zahtjeve u vezi s provedbom ovrha na novčanim sredstvima, za otvaranje i zatvaranje zaštićenog računa te upite, reklamacije i prigovore.
Predajte zahtjeve u postupku provedbe prodaje elektroničkom dražbom te zahtjeve za registraciju na servis e-Dražba. Nadležna tijela mogu predati zahtjeve za prodaju/upis u Očevidnik.
Predajte zahtjeve za izdavanje podataka iz Upisnika založnih prava odnosno izvatka iz glavne knjige i/ili prijepisa (preslike) iz zbirke isprava.
Ugovorite novu te izmijenite ili opozovite postojeću SEPA Suglasnost za izravno terećenje. Predajte zahtjev za izdavanje SEPA Identifikatora primatelja.
Predajte zahtjev za izdavanje podataka iz JRR-a ili uvid u podatke putem web aplikacije.
Predajte dokumentaciju za realizaciju subvencije troškova energenata.
Ako vam je potrebno dodatno pojašnjenje ili imate bilo kakvo pitanje u vezi s našom uslugom, slobodno nam se javite.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.