Registar zaposlenih u državnoj službi i javnim službama
Registar zaposlenih u državnoj službi i javnim službama (RegZap) je informacijski sustav koji na jednome mjestu objedinjava podatke o više od 250.000 zaposlenih u državnoj službi i javnim službama te omogućava upravljanje ljudskim potencijalima praćenjem i izmjenama podataka.
Osnovne informacije
Sustavom se služe korisnici proračuna, odnosno zaposleni u državnoj službi i javnim službama kojima se rashodi za zaposlene osiguravaju u državnom proračunu, sukladno Zakonu o Registru zaposlenih i centraliziranom obračunu plaća u državnoj službi i javnim službama (NN, 59/2023).
Prema navedenom Zakonu, Fina je imenovana izvršiteljem obrade podataka u ime tijela nadležnog za službeničke odnose. Obrada podataka u Registru provodi se u svrhu upravljanja ljudskim potencijalima.
Pristup sustavu
Za pristup sustavu, trebate imati Fina kriptouređaj (USB stick) s dodijeljenim pravom na pojedini dio sustava. Certifikat se izdaje u ime poslovnog subjekta te glasi na ime i prezime osobe ovlaštene za upotrebu servisa. Pravo pristupa servisima može se dodati na postojeće, odnosno već izdane certifikate.
U svrhu ostvarivanja prava pristupa i pregleda podataka u sustavu RegZap, potrebno je popuniti i ovjeriti odgovarajući obrazac te ga dostaviti u najbližu poslovnicu.
Poslovni certifikati na Fina kriptouređaju izdaju se na dvije godine, a naknada se plaća godišnje, sukladno objavljenom važećem cjeniku Fine.
Općim uvjetima za korištenje servisa uređuju se odnosi između Fine kao pružatelja usluge korištenja servisa Registra zaposlenih u državnim i javnim službama, s institucijama i/ili njihovim organizacijskim dijelovima, u svrhu ostvarivanja prava pristupa podacima.
Otkazivanje dodijeljenih prava sustavu RegZap
Zahtjev za otkazivanjem pristupa podatcima servisa RegZap treba dostaviti kada želite opozvati pravo pristupa, a certifikat je i dalje važeći (npr. na certifikatu su dodijeljeni pristupi različitim servisima). Za opoziv je potrebno predati ispunjen i ovjeren obrazac u našu najbližu poslovnicu.
Zahtjev za otkazivanjem prava pristupa i pregleda podataka servisu RegZap i/ili COP
Načini unosa podataka u sustav RegZap
Pojedinačnim ručnim unosom preko web sučelja:
- Putem poveznice: https://zaposleni.javnisektor.hr/ (produkcijski link)
- Putem poveznice: https://obrazovanje-zaposleni.javnisektor.hr/ (za potrebe vježbe i testa datoteka na kojemu nije uputno unositi stvarne podatke o zaposlenima)
Grupnim unosom (uploadom) digitalno potpisanih datoteka (XML):
- Putem e-maila prethodno uputiti zahtjev na adresu regzap@fina.hr za izdavanje akreditiva za pristup servisu Regzapdocs, na kojem su dostupne XML sheme potrebne za kreiranje datoteka
Unos digitalno potpisanih datoteka unaprijed zadanog formata (XML datoteka) u RegZap putem aplikacije COPiHRM - Rad s datotekama:
- Pristup putem poveznice: https://copihrm.fina.hr/api (produkcijski link)
- Pristup putem poveznice: https://edu-copihrm.fina.hr/api (edukacijski link za unos XML datoteka na edukacijsku okolinu Registra zaposlenih u državnoj službi i javnim službama, za potrebe vježbe i testiranja datoteka)
Učitavanje XML datoteke u RegZap može obaviti isključivo korisnik koji ima pravo pristupa sustavu s rolom REGZAP UNOS. Pristup servisu Regzapdocs omogućen je isključivo korisniku koji ima pravo pristupa sustavu s rolom REGZAP UNOS.
Kao preduvjet za korištenje sustava, potrebno je osigurati minimalni tehnički standard opisan u dokumentu Minimalni tehnički uvjeti korisnika za korištenje sustava RegZap.
Izmjena podataka u bazi RegZap
Ako u aplikaciji dođe do pogrešnog unosa podataka, za koji kao korisnik sustava nemate mogućnost ispravka, potrebno je dostaviti nam Zahtjev za izmjenom podataka u bazi Registra zaposlenih u javnom sektoru, kako bi izmjene u bazi obavila Fina.
Potrebno je u opisu obrasca specificirati željenu izmjenu. U slučaju promjene podataka zaposlenika, potrebno je navesti ime, prezime i OIB zaposlenika, uz opis željene promjene.
Potpisani dokument pošaljite na:
- e-mail: regzap@fina.hr ili
- broj telefaksa: 01/6304 901
Izmjena podataka u bazi Registra zaposlenih u javnom sektoru - gašenje ustroja
U slučaju promjene ustroja institucije/državnog tijela ili gašenja istoga u sustavu, moraju se ugasiti svi rasporedi, zapošljavanja, radna mjesta i ustrojstvene jedinice institucije.
Za navedene promjene, potrebno je popuniti Zahtjev za izmjenom podataka u bazi RegZap - gašenje.
Potpisani dokument pošaljite na e-mail: regzap@fina.hr.
Podrška korisnicima
Ako imate pitanja ili su vam potrebna dodatna pojašnjenja o radu sustava RegZap, možete se obratiti djelatnicima korisničke podrške na sljedeće e-mail adrese i brojeve telefona:
Korisnička podrška za sustave | Telefon | |
---|---|---|
Registar zaposlenih (RegZap) u državnoj službi i javnim službama | regzap@fina.hr | 0800 0080 |
Podrška za rad s XML–om | regzap@fina.hr, cop@fina.hr | 01/6128 590 |
Korisnička podrška po resorima | Telefon | |
---|---|---|
Resor znanosti i obrazovanja | cop.zos@fina.hr | 01/6128 593 |
Resor kulture | regzap@fina.hr, cop@fina.hr | 01/6128 597 |
MUP | cop_mup@fina.hr | 01/6128 598 |
Dokumenti za Registar zaposlenih u državnoj službi i javnim službama