Preskoči na glavni sadržaj

Otvorena Finina poslovnica u Vodnjanu

Danas je s radom započela Finina poslovnica u Vodnjanu. Finine usluge dostupne su građanima i poslovnim subjektima od ponedjeljka do petka od 7:30 do 14:30 sati, a subotom od 8:00 do 12:00 sati*.

Prva Finina poslovnica u Vodnjanu nalazi se na adresi Castello 1 pa će građani, kao i tvrtke koje posluju u gradu i u njegovoj okolici, sada moći svoje transakcije obavljati brže, bliže i povoljnije.

Građani u novoj poslovnici mogu plaćati svoje račune bez naknade ili uz povoljnije naknade, zamijeniti oštećene novčanice, zatražiti otkup i prodaju efektivnog stranog novca kroz mjenjačnicu, razmijeniti gotov novac, izvršiti prijavu/promjenu prijave osiguranika u OMF, kupiti obrasce, biljege, mjenice, vrijednosne kupone i ugovore o sezonskom radu, slati i primati gotov novac u ime i za račun Western Uniona, preuzeti potvrde, preglede i preslike dokumentacije iz Očevidnika redoslijeda za plaćanje i dobiti usmene informacije o osnovama za plaćanje.

Također, građani će u ovoj poslovnici moći podnijeti zahtjev za sklapanje SEPA suglasnosti, podnijeti račune i/ili popunjene obrasce za izradu i slanje PDV-a i PDV-S obrazaca u sustav e-porezna za iznajmljivače paušaliste, podnijeti Zahtjev za prodaju udjela u Fondu hrvatskih branitelja i podići dividendu. Također, mogu se registrirati u sustav e-građani i time dobiti pristup elektroničkim uslugama javne uprave.

Poslovnim subjektima su dostupne usluge gotovinskog i bezgotovinskog plaćanja, preuzimanja dnevnih izvadaka o promjeni i stanju računa, primitka i obrade R-S/R-Sm obrazaca iz prethodnih godina, obrade i trezoriranja gotovog novca te razmjene novca.

Isto tako, poslovnim će subjektima biti dostupna predaja zahtjeva za bonitetne informacije te za preslike dokumentacije iz RGFI-ja i za podatke iz JRR-a, predaja i obrada financijskih izvještaja, predaja zahtjeva za izradu i slanje obrazaca u sustave e-porezna, e-trošarine, e-mirovinsko i e-zdravstveno, usluga upisa u Registar stvarnih vlasnika te usluge izdavanja digitalnih certifikata, vezane uz fiskalizaciju.

Podsjećamo da je Fina privremeno omogućila predaju dokumentacije za pristup i korištenje velikog broja svojih usluga putem online servisa, dok su na snazi posebne mjere u svrhu sprječavanja širenja zaraze koronavirusom, a više informacija o tome možete pronaći na poveznici https://www.fina.hr/web/fina/online-servis-za-predaju-dokumentacije.

 

*U razdoblju od 1.10. do 31.5. radna je 2. i 3. subota u mjesecu. U preostalom razdoblju poslovnica radi svaku subotu.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.