HANFA - Službeni registar propisanih informacija
Obveznici dostave propisanih informacija u SRPI trebaju se registrirati za korištenje aplikacije Web e-Potpis
Elektroničko poslovanje
Od 01. siječnja 2012. godine obveznici dostave propisanih informacija u SRPI (Službeni registar propisanih informacija) trebaju imati Finine digitalne certifikate (normalizirani i kvalificirani) te se registrirati za korištenje aplikacije Web e-Potpis.
Kako do digitalnih certifikata?
Za izdavanje certifikata potrebno je popuniti i potpisati sljedeću dokumentaciju:
-
Zahtjev za izdavanje poslovnog certifikata - 1 primjerak,
-
Ugovor o obavljanju usluga certificiranja - 3 primjerka,
-
priložiti presliku osobne iskaznice osobe koja će biti korisnik certifikata.
Ako već koristite neke od Fininh digitalnih certifikata, znači da ste registraciju u sustav PKI već obavili. U tom je slučaju potrebno predati samo dokumentaciju za izdavanje certifikata.
Ako nikada niste koristili digitalne certifikate Fine, tada je potrebno prvi puta obaviti jednokratnu registraciju poslovnog subjekta u PKI sustav. Za registraciju poslovnog subjekta u sustav PKI potrebno je, uz gore navedenu dokumentaciju, predati sljedeću dokumentaciju:
- Izvadak iz nadležnog registra gdje je provedena registracija poslovnog subjekta (ne stariji od 6 mjeseci),
- Obavijest Državnog zavoda za statistiku o razvrstanju prema NKD-u i matičnom broju (samo za pravne subjekte),
- Presliku osobne iskaznice osobe ovlaštene za zastupanje poslovnog subjekta.
Svu potrebnu dokumentaciju potrebno je predati u najbliži Finin registracijski ured. Popis ureda potražite ovdje.
Cijelu proceduru izdavanja i preuzimanja certifikata možete pronaći ovdje:
Ako već imate FINA e-karticu/USB token ili CoBranded karticu/token banke (kripto uređaj) s dva digitalna certifikata, trebate se samo registrirati za korištenje aplikacije Web e-Potpis.
Ako imate FINA e-karticu/USB token ili CoBranded karticu/token banke (kripto uređaj) samo s jednim digitalnim certifikatom prije registracije je potrebno u Fini odnosno u banci zatražiti izdavanje drugog certifikata.
Ako niste korisnik FINA e-kartice/USB tokena, dokumentaciju za izdavanje FINA e-kartice/USB token možete preuzeti ovdje.
Kako se registrirati za korištenje aplikacije Web e-Potpis?
Nakon što ste preuzeli svoje certifikate, registraciju za korištenje aplikacije Web e-Potpis vršite on-line putem aplikacije.
Nakon prijave na aplikaciju trebate unijeti PIN čime ćete se autenticirati te započeti proces registracije.
Nakon uspješne registracije, na adresu e-pošte dobit ćete potvrdu o uspješnoj prijavi i aplikaciju možete početi koristiti odmah.