Preskoči na glavni sadržaj

Prijava odstupanja u evidentiranju prodaje plavog dizela

Postupak u slučaju reklamacije

Na zahtjevu treba biti navedeno:

  • Poništavanje transakcije, smanjenje ili povećanje iznosa
  • Datum i vrijeme transakcije
  • Broj odobrenja transakcije
  • MIBPG/CFR ili IPPO broj
  • OIB i naziv korisnika kartice i/ili ime ili naziv plovila ili plovnog objekta
  • MID i TID prodajnog mjesta
  • Potpis od strane prodavatelja
  • Ako je riječ o ispravku iznosa, potrebno je točno naznačiti koji je ispravan iznos

Uz navedene podatke o transakciji nad kojom se vrši reklamacija, treba dostaviti račun i slip kao dokaz o prodaji (ako postoji).

Pri reklamacijama koje rezultiraju povećanjem ukupne potrošnje na računu kartice, potrebno je imati dokument s potvrdom odobrenog povećanja količine od strane imatelja kartice. Ako takav dokument ne postoji, podnositelj reklamacije dužan je dati pisanu izjavu o tome. Original dokumenta potrebno je dostaviti u Finu.

Zahtjev je moguće poslati jednim od ponuđenih načina slanja:

  • Putem telefaksa: 01/6127 170
  • Putem e-maila: dizel@fina.hr
  • Poštom na adresu: 
    Financijska agencija
    Sektor servisa za državu
    Centar kartičnog poslovanja 
    Koturaška ulica 43
    10 000 Zagreb

Postupak u slučaju tehničkih problema

U slučaju problema u radu s POS uređajem, djelatnik naplatnog mjesta najprije se obraća Fininoj korisničkoj podršci na broj 0800 8880. Radno vrijeme podrške je 06.00 – 22.00 svaki dan, uključujući nedjelje i praznike.

Djelatnik korisničke podrške, u razgovoru s djelatnikom na prodajnom mjestu, saznaje sve potrebne informacije kako bi utvrdio problem te započeo s njegovim rješavanjem. Djelatnik na prodajnom mjestu mora imati pripremljen broj terminala i prodajnog mjesta (TID i MID) te kod odbijanja s potvrde o transakciji. TID i MID otisnuti su na naljepnici koja se nalazi na uređaju.

U slučaju da je potrebno provesti transakciju, a EFT POS uređaj ne radi ispravno, prodajno mjesto prodavatelja treba nazvati korisničku podršku na broj 0800 8880 i tražiti glasovnu autorizaciju

Glasovne autorizacije moguće je koristiti samo za GPR i GP kartice, odnosno ne može se koristiti za ePI kartice (poljoprivredne iskaznice).

Za provođenje autorizacije, prodajno mjesto prodavatelja mora znati svoju MID oznaku, PAN broj kartice (19 brojeva) i količinu plavog dizela koju želi utočiti. Od korisničke podrške dobiva broj autorizacije kako bi rezerviralo odgovarajuću količinu. Po dobivenoj autorizaciji, prodajno mjesto prodavatelja pristupa istakanju te je dužno osigurati da je utočena količina manja ili jednaka količini rezerviranoj glasovnom autorizacijom.

S pomoću imprintera, djelatnik prodajnog mjesta treba uzeti otisak kartice, putem umetanja kartice i Fininog obrasca za uzimanje otiska kartice u imprinter, te povući klizač imprintera preko obrasca i kartice. Potom na obrazac treba upisati točno istočenu količinu, broj autorizacije i datum. Navedeni obrazac korisnik kartice obvezno treba potpisati u prisutnosti djelatnika prodajnog mjesta prodavatelja. U protivnome, dokumentacija se smatra nevažećom, a prodaja neautoriziranom te prodavatelj snosi punu odgovornost za eventualno neovlašteno istakanje plavog dizela. Prodajno mjesto prodavatelja prvu kopiju obrasca uručuje korisniku, s računom i karticom, a preostala dva primjerka zadržava za svoju evidenciju.

U slučaju da istočena količina nije jednaka rezerviranoj količini, kopije obrasca i računa dostavljaju se u Finu istim postupkom kao i za reklamacije.

Po uspostavi rada EFT POS uređaja, prodajno mjesto prodavatelja ručno unosi podatke s obrasca za uzimanje otiska u EFT POS uređaj, prema postupku za naknadni unos transakcija koji je opisan u uputi o radu dostavljenoj s uređajem.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.