Preskoči na glavni sadržaj

JAVNO NADMETANJE za davanje u zakup površina za postavljanje reklamnih uređaja

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN br. 125/11, 64/15 i 112/18),  Financijska agencija objavljuje  

JAVNO NADMETANJE

za davanje u zakup površina za postavljanje reklamnih uređaja 

I. Predmet zakupa je dio poslovnog prostora u isključivom vlasništvu ili većinskom   suvlasništvu Financijske agencije i to:

Unutrašnje površine koje se nalaze unutar poslovnica Fine (u daljnjem tekstu: površine), a koje su pogodne za postavljanje reklama na digitalnim ekranima maksimalne veličine B1. 

Površine se daju isključivo za postavljanje digitalnih ekrana maksimalne veličine B1, a sama mikrolokacija unutar poslovnice odrediti će se prilikom primopredaje dijela zakupljenog poslovnog prostora.

Površine se daju u zakup na određeno vrijeme od 2 (dvije) godine od dana sklapanja ugovora, uz mogućnost produljenja za iduće ugovoreno razdoblje.

Početna cijena zakupa za navedenu površinu iznosi 1,25 eura/m2 (sa PDV-om) mjesečno. 

Isključene su od ovog javnog natječaja i ne mogu biti predmet zakupa sve vanjske površine svih poslovnih prostora Financijske agencije, kao i vanjske i unutrašnje površine  poslovnih prostora u kojima se nalaze sjedište Financijske agencije i Regionalnih centara Zagreb, Split, Osijek i Rijeka. 

II.  Uvjeti:

Na Javno nadmetanje se može javiti pravna osoba ili fizička osoba.

Zakupnici su dužni sami ishoditi sve potrebne dozvole za postavljanje reklamnih uređaja.

Zakupnik snosi sveukupne troškove, a posebice priključenja na svu potrebnu infrastrukturu za priključenje reklamnog uređaja, kao i izrade, montaže, održavanja, demontaže i uklanjanja reklama ili reklamnih uređaja nakon isteka ugovora o zakupu te sve troškove utroška električne energije za svjetleće reklame.

Zakupnik se odriče prava potraživati naknadu od Zakupodavca za uložena sredstva u površine s bilo koje osnove (naknade štete, stjecanja bez osnove, smanjenja zakupnine i drugo).

III.  Ponuda, vlastoručno potpisana od strane ponuditelja, mora sadržavati sljedeće: 

a)     Naziv /ime i prezime, OIB i adresu ponuditelja te kontakt (mobitel i mail adresa);

b)     iznos ponuđene cijene zakupa po m² prostora mjesečno (sa PDV-om), a koji ne može biti manji od početne cijene zakupa

c)     izvadak iz sudskog registra za pravne osobe, odnosno rješenje o upisu obrta za obrtnike ili drugi odgovarajući dokaz pravne osobnosti kojim ponuditelj dokazuje da je registriran za obavljanje djelatnosti reklame i propagande;

d)     potvrdu Porezne uprave o nepostojanju duga prema državi RH – ne stariju od 3 dana od dana predaje ponude;

e)     Bon 2/Sol 2 kojim ponuditelj dokazuje da nije bio u blokadi dulje od 5 dana u posljednjih 6 mjeseci – ne stariji od 3 dana od dana predaje ponude;

f)       Dokaz da je ponuditelj imao najmanje 1 zaposlenog na puno radno vrijeme u mjesecu koji prethodi mjesecu predaje ponude. 

IV.  Kriterij:

Kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuditelja je najviša ponuđena cijena zakupa mjesečno po m2 (sa PDV-om), a koja je nužno veća od početne cijene zakupa. 

U slučaju da dva ili više ponuditelja, koji ispunjavaju uvjete iz natječaja, ponude jednaki iznos naknade za zakup odabrati će se ponuditelj čija je ponuda stigla ranije. 

V.  Ponude:    

Ponude se dostavljaju poštom ili osobno na urudžbeni zapisnik Financijske agencije, Ulica grada Vukovara 70, 10 000 Zagreb, u zatvorenoj omotnici s naznakom:

„PONUDA ZA ZAKUP površina za postavljanje reklamnih uređaja - NE OTVARAJ“

zaključno do 02. rujna 2024. u 12,00 sati.

Ponude zaprimljene nakon 12,00 sati 02. rujna 2024. smatrati će se zakašnjelim ponudama i neće se uzeti u razmatranje, kao niti nepotpune ponude, a niti ponude ponuditelja ispod utvrđene cijene.

Nadopuna ponude i naknadna dostava dokumentacije neće biti prihvaćena. 

VI.  Rezultati:  

Najpovoljnijom ponudom smatrati će se pravovremena i potpuna ponuda koja sadrži najvišu ponuđenu cijenu.

O rezultatima Javnog nadmetanja ponuditelji će biti obaviješteni u roku od 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg ponuditelja.

Najpovoljniji ponuditelj dužan je najkasnije u roku od 60 dana od dana obavijesti o prihvaćanju ponude sklopiti s Financijskom agencijom ugovor o zakupu površine za postavljanje reklamnih uređaja. 

Financijska agencija zadržava pravo ne prihvatiti niti jednu ponudu te poništiti u cijelosti ili djelomično Javno nadmetanje u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora bez ikakve odgovornosti prema ponuditeljima i bez obveze da obrazloži razloge svoje odluke.

Financijska agencija zadržava pravo svakodobno zatražiti od Zakupnika uklanjanje oglasa koji bi se mogli smatrati nezakonitim, nemoralnim, nepoćudnima i/ili koji bi reklamirali direktnu konkurenciju Financijskoj agenciji.

VII. Zaštita osobnih podataka.       

Podnošenjem ponude ponuditelj izričito potvrđuje kako je upoznat i suglasan, te daje izričito odobrenje Financijskoj agenciji da može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati podatke navedene u ponudi u svrhu provedbe postupka javnog poziva za prikupljanje pisanih ponuda za zakup površina za postavljanje reklamnih uređaja na površinama u isključivom vlasništvu Financijske agencije sukladno pozitivnim propisima za zaštitu osobnih podataka.

Prikupljeni podaci ponuditelja koristiti će se isključivo u svrhu provedbe postupka prikupljanja ponuda, odlučivanja o tome hoće li i pod kojim uvjetima prihvatiti ponudu, te u svrhu sklapanja ugovora o zakupu površina za postavljanje reklamnih uređaja te se u druge svrhe neće koristiti, sve u skladu s Uredbom o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka i stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ – UREDBA (EU) 2016/679 (Opća uredba o zaštiti podataka).

Ponudu i priloženu dokumentaciju Financijska agencija trajno zadržava i ne vraća se ponuditelju.

Osobni podaci ponuditelja s kojima Financijska agencija sklopi ugovor o zakupu biti će dostavljeni Poreznoj upravi.

Ispitanik (ponuditelj) ima pravo od Financijske agencije zatražiti pristup, ispravak, brisanje, prenosivost i ograničavanje obrade i podnijeti prigovor na obradu osobnih podataka koji se na njega odnose, ako su za to ispunjene propisane pretpostavke.

Zahtjev u vezi s prethodnim pravima podnosi se u pisanom obliku na označenim šalterima poslovnih jedinica Financijske agencije čiji popis je objavljen na mrežnim stranicama Financijske agencije.

Prigovor na obradu osobnih podataka možete podnijeti nadzornom tijelu – Agenciji za zaštitu osobnih podataka, Zagreb, Selska cesta 136, e-mail: azop@azop.hr

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.