Arhiviranje putem web aplikacije FINA e-Arhiv

Omogućava arhiviranje svih oblika poslovnih dokumenata, nastalih u materijalnom ili digitalnom obliku.

Pogodno je za male korisnike koji žele arhivirati na jednostavan način kroz praktično sučelje web aplikacije, bez potrebe za integracijom.

Za korištenje servisa FINA e-Arhiv putem web aplikacije potrebni su vam Finini poslovni certifikati na FINA e-kartici, USB tokenu ili CoBranded kartici/tokenu banke s kojom Fina ima ugovor o poslovnoj suradnji te pristup internetu

Ovisni o tome imate li već digitalni certifikat ili nemate slijedite sljedeće korake za pristup i korištenje web aplikacije FINA e-Arhiv:

>> Nemate digitalni certifikat

>> Imate digitalni certifikat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Izdavanje poslovnog certifikata na kripto uređaju i pristup web aplikaciji FINA e-Arhiv
 

  1. Preuzmite i popunite sljedeću dokumentaciju:
     

    Pristupnica za servis FINA e-Arhiv
    (Pripremite 1 primjerak)
    Zahtjev za izdavanje poslovnih certifikata 
    + Preslika osobne iskaznice korisnika certifikata (prednja i stražnja strana)
    (Pripremite 1 primjerak)
    Ugovor o obavljanju usluga certificiranja za poslovne subjekte 
    (Pripremite 3 primjerka)


    Vaš poslovni subjekt prvi je put korisnik certifikata?
    Za registraciju poslovnog subjekta u sustav PKI potrebno je predati i sljedeću dokumentaciju:
    + Izvadak iz nadležnog registra gdje je provedena registracija poslovnog subjekta (ne stariji od 6 mjeseci),
    + Obavijest Državnog zavoda za statistiku o razvrstavanju prema NKD-u i matičnom broju (samo za pravne subjekte),
    + Presliku osobne iskaznice osobe ovlaštene za zastupanje poslovnog subjekta.


    Ako želite koristiti servis FINA e-Arhiv u ime i za račun drugog poslovnog subjekta popunite i ovaj dokument:
    Punomoć za korištenje servisa FINA e-Arhiv*
    + Preslika osobne iskaznice osobe ovlaštene za zastupanje Opunomoćitelja (prednja i stražnja strana)
    (Pripremite 1 primjerak)

  2. Dostavite popunjenu dokumentaciju online ili u najbližu poslovnicu Fine

    Osobno - u najbližu poslovnicu Fine >> Pretraži lokacije
    Vlastoručno potpisanu dokumentaciju za ishođenje certifikata potrebno je predati osobno.
    Online - digitalno potpisana dokumentacija >>Predajte ovdje
    Dokumentaciju je potrebno potpisati najmanje naprednim elektroničkim potpisom koji se temelji na kvalificiranom certifikatu. Više informacija

  3. Preuzmite USB kripto uređaj

    Nakon obrade dokumentacije predane u Finu, kripto uređaj ćete preuzeti u Registracijskom uredu Fine. Kripto uređaj preuzimate osobno, pri čemu se obavlja fizička identifikacija, uz predočenje identifikacijskog dokumenta (osobna iskaznica ili putovnica).
  4. Aktivirajte uređaj i preuzmite certifikate

    Nakon što preuzmete kripto uređaj u našoj poslovnici, e-poštom ćemo vam proslijediti autorizacijski kod za aktivaciju kripto uređaja i preuzimanje certifikata te uputu o načinu preuzimanja certifikata.

    Na ovom koraku važno je detaljno slijediti upute za instalaciju kripto uređaja i aktivaciju certifikata kako biste uspješno pristupili web aplikaciji.
    Upute su dostupne ovdje.

    E-poštom ćete također zaprimiti i obavijest o provedenoj registraciji na servis FINA e-Arhiv.
  5. Pristupite web aplikaciji FINA e-Arhiv

    Kada završite proces prema uputama za pokretanje i aktivaciju USB kripto uređaja, možete početi koristiti servis FINA e-Arhiv kojem ćete pristupati putem web aplikacije FINA e-Arhiv.

 

 * Punomoć mora biti potpisana od strane osobe ovlaštene za zastupanje Opunomoćenika i Opunomoćitelja. 

Pristup web aplikaciji FINA e-Arhiv postojećim certifikatom

  1. Preuzmite i popunite sljedeću dokumentaciju:
     

    Pristupnica za servis FINA e-Arhiv
    (Pripremite 1 primjerak)


    Ako želite koristiti servis FINA e-Arhiv u ime i za račun drugog poslovnog subjekta popunite i ovaj dokument:
    Punomoć za korištenje servisa FINA e-Arhiv*
    + Preslika osobne iskaznice osobe ovlaštene za zastupanje Opunomoćitelja (prednja i stražnja strana)
    (Pripremite 1 primjerak)

  2. Dostavite popunjenu dokumentaciju online ili u najbližu poslovnicu Fine

    Kako već posjedujete Finin digitalni certifikat, možete sami odabrati kako želite dostaviti dokumentaciju:

    Osobno - u najbližu poslovnicu Fine >> Pretraži lokacije
    Online - digitalno potpisana dokumentacija >> Predajte ovdje
    Dokumentaciju je potrebno potpisati najmanje naprednim elektroničkim potpisom koji se temelji na kvalificiranom certifikatu. Više informacija
  3. Obavijest o registraciji stiže vam na adresu e-pošte

    Nakon što predate dokumentaciju, e-poštom ćemo vas obavijestiti o provedenoj registraciji na servis FINA e-Arhiv.
  4. Možete započeti koristiti FINA e-Arhiv web aplikaciju

    Kada dobijete e-poštu s potvrdom aktivacije, moći ćete početi koristiti uslugu FINA e-Arhiv kojoj ćete pristupati preko web aplikacije FINA e-Arhiv.

 

**Punomoć mora biti potpisana od strane osobe ovlaštene za zastupanje Opunomoćenika i Opunomoćitelja.