Integracija vašeg poslovnog sustava s web servisom FINA e-Arhiv

Potpuna automatizacija arhiviranja direktno iz poslovnog sustava te pohrana određene arhivske građe iz e-servisa.

Želite li arhivirati i koristiti sve funkcionalnosti servisa e-Arhiva direktno iz vašeg poslovnog sustava, možete napraviti integraciju svog poslovnog sustava s web servisom FINA e-Arhiv kako biste imali mogućnosti automatskog arhiviranja i ostalih funkcionalnosti koje pruža servis e-Arhiv.

Za automatsko arhiviranje direktno iz poslovnog sustava potrebno je:

  1. napraviti prilagodbu poslovnog sustava i integraciju s web servisom FINA e-Arhiv,
  2. imati certifikat* Fine čije je korištenje opisano u Tehničkoj specifikaciji,
  3. registrirati se na servis FINA e-Arhiv.
Tehničku prilagodbu i integraciju vašeg poslovnog sustava sa sustavom FINA e-Arhiv obavljate sami, odnosno tvrtka koja se bavi izradom i održavanjem vašeg sustava (sistem integrator). U svakom koraku integracije i prilagodbe Fina osigurava besplatnu tehničku podršku koja podrazumijeva dostupnu tehničku dokumentaciju, konzultacije i testiranja.

 

*Korisnici servisa FINA e-Račun i e-Račun za državu mogu koristiti isti digitalni certifikat na kripto uređaju (Fina e-kartici/USB tokenu) ili aplikacijski certifikat, nije potrebno izdavanje novog.

 

 

 

Povezivanje poslovnog sustava sa servisom FINA e-Arhiv i testiranje na demo okolini

  1. Integracija poslovnog sustava sa servisom FINA e-Arhiv

    Integraciju programskog rješenja s web servisom FINA e-Račun moguće je izvršiti uz pomoć tehničke specifikacije.

    Tehnička specifikacija za FINA e-Arhiv web servisi 
  2. Testiranje u demo okolini servisa FINA e-Arhiv

    Nakon prilagodbe poslovnog sustava, slijedi testiranje u demo okolini servisa FINA e-Arhiv. Kako biste započeli s testiranjem, potrebno je registrirati se na demo okolinu servisa. 

    Ako već posjedujete demo aplikacijski certifikat, možete ga koristiti i za potrebe testiranja u demo okolini.

    Za registraciju na demo okolinu servisa potrebno je popuniti sljedeću dokumentaciju:
    Pristupnicu za servis FINA e-Arhiv - na pristupnici ručno nadopisati "Demo"
    (Pripremite 1 primjerak)
    Zahtjev za izdavanje Fina Demo certifikata za aplikaciju
    + Priložiti presliku osobne iskaznice osobe koja će biti skrbnik certifikata (prednja i stražnja strana)
    (Pripremite 1 primjerak)

    Za registraciju na demo okolinu dovoljno je dostaviti kopiju potpisane dokumentacije na adresu e-pošte eracun.itpodrska@fina.hr ili ju možete dostaviti u najbližu poslovnicu Fine
  3. Registracija za početak rada sa servisom FINA e-Arhiv direktno iz poslovnog sustava

    Nakon testiranja u demo okolini potrebno je izvršiti registraciju na servis FINA e-Arhiv za direktan rad iz poslovnog sustava.

    Više informacija o registraciji na servis možete pronaći ovdje.

Izdavanje aplikacijskog certifikata i pristup servisu FINA e-Arhiv direktno iz vašeg internog poslovnog sustava

 

  1. Preuzmite i popunite sljedeću dokumentaciju:
     

    Pristupnica za servis FINA e-Arhiv
    (Pripremite 1 primjerak)
    Zahtjev za izdavanje certifikata za aplikaciju
    + Preslika osobne iskaznice korisnika certifikata (prednja i stražnja strana)
    (Pripremite 1 primjerak)
    Ugovor o obavljanju usluga certificiranja za poslovne subjekte - Aplikacijski certifikat
    (Pripremite 2 primjerka)


    Vaš poslovni subjekt prvi je put korisnik digitalnih certifikata?
    Za registraciju poslovnog subjekta u sustav PKI potrebno je predati i sljedeću dokumentaciju:
    + Izvadak iz nadležnog registra gdje je provedena registracija poslovnog subjekta (ne stariji od 6 mjeseci),
    + Obavijest Državnog zavoda za statistiku o razvrstavanju prema NKD-u i matičnom broju (samo za pravne subjekte),
    + Presliku osobne iskaznice osobe ovlaštene za zastupanje poslovnog subjekta.


    Ako želite koristiti servis FINA e-Arhiv u ime i za račun drugog poslovnog subjekta popunite i ovaj dokument:
    Punomoć za korištenje servisa FINA e-Arhiv*
    + Preslika osobne iskaznice osobe ovlaštene za zastupanje Opunomoćitelja (prednja i stražnja strana)
    (Pripremite 1 primjerak)

  2. Dostavite popunjenu dokumentaciju online ili u najbližu poslovnicu Fine

    Osobno - u najbližu poslovnicu Fine >> Pretraži lokacije
    Vlastoručno potpisanu dokumentaciju za ishođenje certifikata potrebno je predati osobno (ako posjedujete certifikat istu nije potrebno predavati).

    Online - digitalno potpisana dokumentacija >>Predajte ovdje
    Dokumentaciju je potrebno potpisati najmanje naprednim elektroničkim potpisom koji se temelji na kvalificiranom certifikatu. Više informacija
 

*Punomoć mora biti potpisana od strane osobe ovlaštene za zastupanje Opunomoćenika i Opunomoćitelja.