Preskoči na glavni sadržaj

Vodiči za integraciju poslovnog sustava s Fina e-Arhivom

Preduvjeti za korištenje usluge izravno iz vašeg poslovnog sustava

Za sve koji žele automatski arhivirati dokumentaciju izravno iz svog poslovnog sustava, omogućili smo integraciju s Fina e-Arhivom. 
Preduvjeti su integracija s vašim poslovnim sustavom i ugovaranje usluge Fina e-Arhiv. 

01

Prilagodba i integracija poslovnog sustava

Tehničku prilagodbu i integraciju poslovnog sustava obavlja korisnik, odnosno tvrtka koja se bavi izradom i održavanjem sustava (sistem integrator). U svakom koraku integracije i prilagodbe osiguravamo vam besplatnu tehničku podršku koja podrazumijeva dostupnu tehničku dokumentaciju, konzultacije i testiranja.

02

Ugovaranje usluge

Za ugovaranje pristupa usluzi izravno iz vašeg poslovnog sustava, odaberite jednu od opcija ovisno o tome imate li Finin aplikacijski certifikat. Korisnici servisa Fina e-Račun i e-Račun za državu mogu koristiti isti aplikacijski certifikat, nije potrebno izdavanje novog.

Nemam Finin aplikacijski certifikat

Imam Finin aplikacijski certifikat

Davanje punomoći trećoj strani za Fina e-Arhiv

Preduvjeti za davanje punomoći su da opunomoćenik ima Finin aplikacijski certifikat te da je korisnik usluge Fina e-Arhiv. Opunomoćitelj ne treba imati Finin aplikacijski certifikat i ne mora biti korisnik usluge Fina e-Arhiv.

Imate dodatna pitanja? Sa zadovoljstvom ćemo vam pomoći.

Ako vam je potrebno dodatno pojašnjenje ili imate pitanje u vezi s našom uslugom, slobodno nam se javite.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.