Integracija vašeg poslovnog sustava s web servisom FINA e-Arhiv
Potpuna automatizacija arhiviranja direktno iz poslovnog sustava te pohrana određene arhivske
građe iz e-servisa.
Brzi linkovi
Vezani linkovi
Kontakt
besplatan telefon: 0800 0080
e-pošta: earhiv@fina.hr
Video upute
Želite li arhivirati i koristiti sve funkcionalnosti servisa e-Arhiva direktno iz vašeg poslovnog sustava, možete napraviti integraciju svog poslovnog sustava s web servisom FINA e-Arhiv kako biste imali mogućnosti automatskog arhiviranja i ostalih funkcionalnosti koje pruža servis e-Arhiv.
Za automatsko arhiviranje direktno iz poslovnog sustava potrebno je:
- napraviti prilagodbu poslovnog sustava i integraciju s web servisom FINA e-Arhiv,
- imati certifikat* Fine čije je korištenje opisano u Tehničkoj specifikaciji,
- registrirati se na servis FINA e-Arhiv.
*Korisnici servisa FINA e-Račun i e-Račun za državu mogu koristiti isti aplikacijski certifikat, nije potrebno izdavanje novog.
Povezivanje poslovnog sustava sa servisom FINA e-Arhiv i testiranje na demo okolini
- Integracija poslovnog sustava sa servisom FINA e-Arhiv
Integraciju programskog rješenja s web servisom FINA e-Arhiv moguće je izvršiti uz pomoć tehničke specifikacije.
Tehnička specifikacija za FINA e-Arhiv web servisi - Testiranje u demo okolini servisa FINA e-Arhiv
Nakon prilagodbe poslovnog sustava, slijedi testiranje u demo okolini servisa FINA e-Arhiv. Kako biste započeli s testiranjem, potrebno je registrirati se na demo okolinu servisa.
Ako već posjedujete demo aplikacijski certifikat, možete ga koristiti i za potrebe testiranja u demo okolini.
Za registraciju na demo okolinu servisa potrebno je popuniti sljedeću dokumentaciju:
Pristupnicu za servis FINA e-Arhiv - na pristupnici ručno nadopisati "Demo"
(Pripremite 1 primjerak)
Zahtjev za izdavanje Fina Demo certifikata za aplikaciju
+ Priložiti presliku osobne iskaznice osobe koja će biti skrbnik certifikata (prednja i stražnja strana)
(Pripremite 1 primjerak)
Za registraciju na demo okolinu dovoljno je dostaviti kopiju potpisane dokumentacije na adresu e-pošte eracun.itpodrska@fina.hr ili ju možete dostaviti u najbližu poslovnicu Fine. - Registracija za početak rada sa servisom FINA e-Arhiv direktno iz poslovnog sustava
Nakon testiranja u demo okolini potrebno je izvršiti registraciju na servis FINA e-Arhiv za direktan rad iz poslovnog sustava.
Više informacija o registraciji na servis možete pronaći ovdje.
Izdavanje aplikacijskog certifikata* i pristup servisu FINA e-Arhiv direktno iz vašeg internog poslovnog sustava
- Preuzmite i popunite sljedeću dokumentaciju:
Pristupnica za servis FINA e-Arhiv
(Pripremite 1 primjerak)
Zahtjev za izdavanje certifikata za aplikaciju
+ Preslika osobne iskaznice korisnika certifikata (prednja i stražnja strana)
(Pripremite 1 primjerak)
Ugovor o obavljanju usluga certificiranja za poslovne subjekte - Aplikacijski certifikat
(Pripremite 2 primjerka)
Vaš poslovni subjekt prvi je put korisnik digitalnih certifikata?
Za registraciju poslovnog subjekta u sustav PKI potrebno je predati i sljedeću dokumentaciju:
+ Izvadak iz nadležnog registra gdje je provedena registracija poslovnog subjekta (ne stariji od 6 mjeseci),
+ Obavijest Državnog zavoda za statistiku o razvrstavanju prema NKD-u i matičnom broju (samo za pravne subjekte),
+ Presliku osobne iskaznice osobe ovlaštene za zastupanje poslovnog subjekta.
Ako imate više poslovnih jedinica koje će koristiti servis FINA e-Arhiv, popunite i ovaj dokument:
Pristupnica za registraciju poslovnog subjekta sa poslovnim jedinicama na servis FINA e-Arhiv
(Pripremite 1 primjerak)
Ako želite koristiti servis FINA e-Arhiv u ime i za račun drugog poslovnog subjekta popunite i ovaj dokument:
Punomoć za korištenje servisa FINA e-Arhiv**
+ Preslika osobne iskaznice osobe ovlaštene za zastupanje Opunomoćitelja (prednja i stražnja strana)
(Pripremite 1 primjerak) - Dostavite popunjenu dokumentaciju online ili u najbližu poslovnicu Fine
Osobno - u najbližu poslovnicu Fine >> Pretraži lokacije
Vlastoručno potpisanu dokumentaciju za ishođenje certifikata potrebno je predati osobno (ako posjedujete certifikat istu nije potrebno predavati).
*Korisnici servisa FINA e-Račun i e-Račun za državu mogu koristiti isti aplikacijski certifikat, nije potrebno izdavanje novog.
**Punomoć mora biti potpisana od strane osobe ovlaštene za zastupanje Opunomoćenika i Opunomoćitelja.