Preskoči na glavni sadržaj

Digitalizirajte poslovanje na potpuno siguran način

Kako bi osjetljivi poslovni procesi ostali zaštićeni, Fina je razvila usluge za potpuni prelazak na digitalno poslovanje uz zajamčenu visoku razinu sigurnosti

Ako ste jedan od poduzetnika koji se „guši“ u papirima, a za registratore morate konstantno osiguravati nove police, vjerojatno ste razmišljali o prelasku na „digitalnu stranu“. Znate da je proces tako brži, jednostavniji, ali možda se niste još odvažili. 

No, prava prednost digitalnog poslovanja leži u sigurnosti i zaštiti vaših podataka. Sve Finina e-rješenja prate digitalni certifikati odobreni prema najstrožim standardima i nalaze se na EU Trusted listi, kao dokaz razine sigurnosti i pouzdanosti. Certifikati služe kao ključ u ulaz vašeg poslovanja te su ujedno jamac sigurnosti, povjerljivosti i autentičnosti dokumenata u svakom trenutku.  

Zašto digitalizirati poslovanje? 

  • Proces poslovanja se značajno pojednostavljuje 
  • Osjetno štedite vrijeme i resurse
  • Povećavate produktivnost
  • Sve je pregledno i dostupno uz par klikova mišem
  • Brže pretražujete račune i imate bolju evidenciju
  • Vaši dokumenti su sigurni, zaštićeni i autentični
  • Rad se automatizira i ubrzava
  • Prostor za pohranu papirnatih dokumenata se oslobađa
  • Poslujete prema standardima današnjeg vremena

Kako se digitalizirati? 

Cjelokupno rješenje za svoje novo, brže i jednostavnije poslovanje za vas je osigurala Fina putem paketa usluga Digit.ALL. Nije važno jeste li mali, srednji ili veliki poduzetnik ili pak obrtnik, ove usluge mogu koristiti svi, i to prilagođeno svojim potrebama. 

Paket usluga Digit.ALL se sastoji: 
•    Prijevoza, arhiviranja i digitalizacije dokumenata
•    Digitalnih certifikata i Vremenskog žiga
•    e-Potpisa i Validatora
•    e-Računa
•    e-Arhiva

Za početak, ukoliko želite digitalizirati svoje postojeće fizičke dokumente djelatnici Fine doći će na vašu adresu, preuzeti ih, skenirati, sortirati po vama važnim parametrima i pohraniti na način koji vama najviše odgovara. Dokumenti će biti u potpunosti zaštićeni i sigurni, a moći ćete im pristupiti kad god želite

posao¸1.jpg

Sada kada ste se riješili papira i sve vam je dostupno online ili na disku, za lakše poslovanje potrebni su vam i Fina e-Račun i Fina e-Potpis. Oba rješenja značajno štede vrijeme, kao i troškove te ljudske resurse. Svoje dokumente uz Fina e-Potpis potpisujete uz dva-tri klika mišem, a račune šaljete online. Više ne morate nositi dokumente na potpis, račune na suprotan kraj grada, niti ih slati poštom. 

Ukoliko inače koristite velike količine papira, taj trošak ćete uz Fina e-Račun značajno smanjiti, a pridonijet ćete i očuvanju okoliša. Vaši dragocjeni ljudski resursi moći će se baviti bitnijim stvarima, a uštedjet ćete i na prijevozu

Nakon što se digitalizirate, vaše poslovanje će izgledati tako da sve rješavate u nekoliko minuta i sa svog računala. A neke od usluga možete koristiti bilo kad i bilo gdje preko mobitela ili tableta.

Kada ste sve ovo proveli, dokumente ćete nastaviti pohranjivati na nekoj od vrsta Fina e-Arhiva i imati sve dostupno na jednom mjestu, bez papira i bez printanja.  

Kome se obratiti?

Djelatnici Fine će vam rado pomoći izabrati najbolji model Fina e-Računa, Fina e-Potpisa ili Fina e-Arhiva za vas.  Obratite nam se s povjerenjem na kontakt telefon 0800 0080 ili na sljedeće mailove:

Za Fina e-Račun: e-racun@fina.hr 
Za Fina e-Potpis: e-poslovanje@fina.hr 
Za Fina e-Arhiv: earhiv@fina.hr 

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.