Politika kvalitete
Politika kvalitete
Razvijajući vrijednosti koje smo stvorili kroz našu povijest i zadržavajući vodeće mjesto u pružanju
usluga financijskoj industriji, javnom i privatnom sektoru te građanstvu, nastojimo ostati nezaobilazan partner državi u provođenju projekata od nacionalne važnosti. Budućnost poslovnog sustava, koji pokriva cjelokupni nacionalni teritorij, zasnivamo na uravnoteženom razvijanju poslovnih procesa te njihovih sastavnih dijelova, posvećenosti korisniku, proaktivnosti i profesionalnosti.
Smatramo da jedino neprestanim podizanjem kompentencija i znanja naših zaposlenika te usavršavanjem i svježinom poslovnih ideja našeg rukovodstva, možemo zadržati poziciju nacionalni lidera. Unaprjeđenjem podrške postojećim proizvodima i uslugama, inovacijama i načinom rada pružamo kvalitetne i konkurentne usluge tržištu. Kvalitetu koja nastaje u svim segmentima poslovanja i u svim fazama poslovnih procesa neprekidno poboljšavamo, sukladno zahtjevima strukovnih, nacionalnih i međunarodnih normi. Prepoznajući svoje mjesto na rastućem tržištu pružatelja usluga te prateći tržišne trendove, želimo našim partnerima pružiti usluge koje u potpunosti ispunjavaju njihove zahtjeve.
Fina je implementirala sustav upravljanja rizicima, a učinkovito upravljanje rizicima i prilikama omogućava donošenje kvalitetnih odluka, bolje planiranje i optimiziranje raspoloživih sredstava.
Fina svojim stručnim znanjem, pouzdanošću, resursima, poštivanjem propisanih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera, jamči zakonitu obradu osobnih podataka. Idejama i doprinosom naših zaposlenika nastojimo izgraditi partnerski odnos s korisnicima, pružajući vrhunske financijske i srodne usluge, sigurno, pravodobno i po konkurentnim cijenama. Pouzdanošću naše institucije, dostupnošću našim partnerima, praćeni odgovarajućom tehnologijom i poslovnom izvrsnošću, stvaramo dobre poslovne rezultate kako bismo ispunili očekivanja zaposlenika, korisnika, partnera, građana, vlasnika i svih zainteresiranih strana.