Preskoči na glavni sadržaj

Zaprimanje Očitovanja potrošača u jednostavnom postupku stečaja potrošača omogućeno putem e-maila

Podnošenje obrasca „Očitovanje potrošača" u jednostavnom postupku stečaja potrošača (sukladno čl. 79. b Zakona o stečaju potrošača) moguće je i putem elektroničke pošte.

Radi ostvarivanja zakonskog prava na dostavu Očitovanja potrošača i iskazivanja volje vezane uz provedbu jednostavnog postupka stečaja potrošača, obrazac Očitovanje potrošača (dalje u tekstu: Očitovanje) od danas možete dostaviti u Finu i elektroničkim putem - putem e-maila.

Preporučujemo potrošačima da umjesto dolaska u Finu, Očitovanje pošalju putem e-maila kako bi izbjegli potencijalni rizik za zdravlje, sukladno preporukama nadležnih tijela.

Što trebate učiniti?

  1. Popunite Očitovanje, potpišite ga i priložite ga u e-mail kao privitak (kao sliku popunjenog Očitovanja). Obrazac Očitovanje potrošača možete preuzeti ovdje.
  2. E-mail poruku s priloženim Očitovanjem pošaljite na adresu elektroničke pošte: info@fina.hr , a kao predmet (subject) poruke potrebno je upisati: JPSP – Očitovanje potrošača, kako bi se omogućila što brža obrada pristiglih Očitovanja.

Sukladno odredbama Zakona o stečaju potrošača, za potrošače koji se ne očituju u roku od 15 dana od primitka Poziva na očitovanje, smatra se da su suglasni s provođenjem jednostavnog postupka stečaja potrošača te će Fina za navedene potrošače nadležnom općinskom sudu podnijeti Prijedlog za provedbu jednostavnog postupka stečaja potrošača.

Ako ste suglasni s provedbom jednostavnog postupka stečaja potrošača te želite da se jednostavni postupak stečaja potrošača provede i u odnosu na osnove za plaćanje koje su vjerovnici povukli nakon što Vas je Fina pozvala na očitovanje, svakako popunite Očitovanje, na način da zaokružite opcije „Suglasan sam“ i „Predlažem“, potpišite Očitovanje i dostavite ga povratno Fini elektroničkom poštom.

Za dodatne obavijesti o mogućnostima negativnog očitovanja molimo obratite se na adresu elektroničke pošte info@fina.hr, uz obaveznu dostavu podatka o OIB-u potrošača na kojeg se odnosi negativno očitovanje.

Po zaprimanju Očitovanja putem elektroničke pošte, Fina će postupiti na isti način kao da je Očitovanje dostavljeno osobno ili putem pošte. Fina će Vas obavijestiti o zaprimanju i obradi Očitovanja dostavljenog putem elektroničke pošte povratno na adresu elektroničke pošte s koje je Očitovanje i zaprimljeno.
  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.