Usluga digitalizacije dokumenata

Digitalizacija dokumentacije u kratkom vremenskom roku, uz obradu i indeksiranje radi jednostavnije i brže pretraživosti.

U Fini možete ugovoriti i uslugu skeniranja, odnosno digitalizacije dokumenata. Možemo vam ponuditi i uslugu digitalizacije velikih volumena dokumentacije u kratkome roku (sukladno vašim potrebama), uz obradu i indeksiranje, odnosno označavanje dokumenata (primjenom ICR/OCR tehnologije, ručnim unosom podataka…).

Tijek usluge:

  1. Preuzimanje i prijevoz 

    Ugovorite uslugu pozivom na brojeve telefona: 01 630 45 49, 01 612  7275, 01 612 71 21, 01 612 71 85 ili slanjem e-pošte na adc@fina.hr.

    Naše osoblje prikupit će dokumentaciju u dogovoru s vama i na način koji vama najbolje odgovara.
  2. Priprema

    Prije digitalizacije dokumentacije, odnosno obrade prema vašim poslovnim zahtjevima, potrebno je izvršiti pripremu dokumentacije.

    Prilikom pripreme koristimo metodu odvajanja dokumentacije od spajalica i klamerica, zatim metodu odvajanja korištenjem barkod i patch kod tehnologije kako bi digitalizirani sadržaj odgovarao potrebama klijenta.

    Sve potrebe vezane uz digitalizaciju dokumentacije možete ugovoriti prilikom ugovaranja usluge.
  3. Skeniranje

    Možemo vam osigurati skeniranje svih vrsta dokumentacije, sve do formata A0. Koristimo protočnu obradu (prigodno za neuvezanu dokumentaciju) ili koračnu obradu (prigodno za uvezanu dokumentaciju). Raspolažemo s vrhunskom profesionalnom opremom, čime osiguravamo vjerodostojnost skeniranog sadržaja.
  4. Indeksiranje i validacija

    Skenirano gradivo opisujemo indeksima, kroz automatizirani pristup ili ručni pristup, ovisno o stanju dokumentacije i mogućnostima njene obrade. Proces validacije osigurava kvalitetu i pouzdanu isporuku obrađene dokumentacije.

    Kod kompleksnije dokumentacije za koju je potrebno osigurati potpunu pretraživost, moguće je ugovoriti uslugu indeksiranje. To može biti označavanje i indeksiranje dokumentacije prema traženim pojmovima u dogovoru s klijentom ili indeksiranje elektronički generiranih dokumenata koje je klijent sam generirao.

    Proces indeksiranja omogućava dodavanje smislenog pojma elektroničkom dokumentu (vrijedi za formate dokumenata: .pdf, .doc, .xls, .tif, .jpg, itd.) da bi se omogućilo pretraživanje dokumenata kojima se inače ne može drugačije pristupiti osim slijedno, jedan za drugim, te vizualnim određivanjem zadovoljava li dokument tražene uvjete.
  5. Unos podataka

    Obradu dokumentacije možemo ostvariti i putem procesa unosa podataka, prilagođenih informacijskom sustavu klijenta. Pojedine vrste dokumentacije mogu predstavljati izazov zbog stanja čitljivosti te u takvim slučajevima pristupamo obradi podataka s dokumentacije.

    U mogućnosti smo isporučiti podatke u bilo kojem formatu i za informacijski sustav prema potrebama klijenta.