Online servis za
predaju dokumentacije
Dokumentaciju za određene usluge moguće je dostavljati putem interneta.
Predaja elektronički potpisanog (digitalnim certifikatom) Zahtjeva za opoziv certifikata
PRVI KORAK: Popunite Zahtjev za opoziv certifikata
Preuzmite Zahtjev za opoziv certifikata u Online servisu za predaju dokumentacije i popunite ga u elektroničkom obliku lokalno na računalu potpisnika/skrbnika/ovlaštenog potpisnika/osobe ovlaštene za zastupanje.
DRUGI KORAK: Pošaljite dokumentaciju putem online servisa za predaju dokumentacije
Popunjen i elektronički potpisan zahtjev predajte putem online servisa za predaju dokumentacije.
Nakon uspješne predaje zahtjeva, zaprimit ćete broj (ID zahtjeva) koji je potrebno spremiti. Pomoću ID zahtjeva možete pratiti status zahtjeva.
Nakon obrade Zahtjeva za opoziv, na e-mail adresu navedenu u zahtjevu zaprimit ćete obavijest o izvršenom opozivu.