Finina aplikacija Web e-Potpis omogućava pojedinačno elektroničko potpisivanje dokumenata i podataka, provjeru valjanosti potpisa elektronički potpisanih dokumenata, nadogradnju potpisa kvalificiranim vremenskim žigom te dugoročnu validaciju sukladno EU standardima (AdES standardima i eIDAS Uredbi ugradnjom CRL liste ili odgovora OCSP servisa).

Uz uslugu Web e-Potpis nije potrebna instalacija aplikacije na računalo. Aplikacija Web e-Potpis dostupna je putem interneta, a registracija je jednostavna: obavlja se putem interneta, uz korištenje digitalnog certifikata Fine.

Što je potrebno da postanete korisnik usluge Web e-Potpis?

  1. Potrebno je imati Finine digitalne certifikate na FINA e-kartici/USB tokenu ili CoBranded kartici/tokenu banke s kojom Fina ima ugovor o poslovnoj suradnji te se registrirati za korištenje. Kako do certifikata pročitajte ovdje.
  2. Registrirati se on-line.  U aplikaciju se prijavljujete korištenjem digitalnog certifikata. Nakon prijave na aplikaciju potrebno je popuniti podatke za registraciju. Nakon što na svoju adresu e-pošte dobijete potvrdu o uspješnoj prijavi, možete početi koristiti aplikaciju. Aplikacija se nalazi ovdje.

Pogledajte video isječke koji vam mogu pomoći u radu s aplikacijom

Video isječak koji vam može pomoći pri registraciji na aplikaciju Web e-potpis

Prikaz registracije na aplikaciju Web e-potpis

Video isječci koji vam mogu pomoći pri potpisivanju dokumentacije kroz aplikaciju Web e-potpis

Potpisivanje dokumentacije kroz opciju Potpisivanje PAdES (napredni potpis pdf dokumenta)

Potpisivanje dokumentacije kroz opciju Potpisivanje CAdES - detached (p7s) (odvojeni napredni potpis bilo koje vrste dokumenta, npr. excel, slika, word itd.)

Potpisivanje dokumentacije kroz opciju Potpisivanje XAdES (napredni potpis dokumenata u XML formatu)

Ako ste korisnik Fininog osobnog certifikata, naknade za korištenje aplikacije Web e-Potpis su uračunate u cijenu Fininog osobnog digitalnog certifikata.

 

 

 

 

Za korištenje Aplikacije potrebno je osigurati sljedeće tehničke uvjete:

  • osobno računalo,

  • pristup internetu,

  • operacijski sustavi: Windows 7 ili noviji (u slučaju da prilikom prijave na aplikaciju internetski preglednici na operacijskom sustavu Microsoft Windows 8 ili 8.1 ili 10 ne prepoznaju certifikat ako je verzija programa ActiveClient starija od 7.0.2., potrebno je postupiti sukladno Uputama za korisnike),

  • JAVA - za registraciju na aplikaciju preporučuje se koristiti najnoviju verziju sustava JAVA,

  • za potpisivanje dokumenata u PDF formatu potrebno je instalirati PKI datoteku (potpisivanje u PDF-u vrši se neovisno o verziji sustava JAVA na računalu),

  • Finine digitalne certifikati na FINA e-kartici ili CoBranding kartici/tokenu banke sa kojom Fina ima ugovor o poslovnoj suradnji,

  • program za upravljanje smart karticama/USB tokenima (npr. ActiveClient, verzija 6.x ili viša, middleware za kartice i USB tokene),

  • čitač smart kartice FINA e-karticu ili CoBranding karticu/token,

  • internetski preglednici: - Internet Explorer verzija 10.0 ili noviji, Google Chrome 50 ili noviji, Opera 37 ili novija,

  • preporučuje se korištenje najnovije verzije programa Adobe Reader.

Dokumentaciju za izdavanje certifikata na kripto-uređaju možete preuzeti ovdje.

 

 

 

 

Obavijesti za registrirane korisnike


Zagreb, 7. rujna 2017. - Obavještavamo korisnike aplikacije Web e-potpis da je dosadašnji produkcijski servis izdavanja naprednih vremenskih žigova Fina QTSA 2015 prestao s radom 6. rujna 2017. godine u 19:00 sati, a novi Fina QTSA 2017 servis za izdavanje produkcijskih kvalificiranih elektroničkih vremenskih žigova započeo s radom 6. rujna 2017. godine, u 21:00 sati. Obzirom na navedeno, svi korisnici aplikacije Web e-potpis koji prilikom potpisivanja dokumentacije koriste uslugu ugradnje vremenskog žiga istu mogu nadalje koristiti samo putem potpisivanja kroz opcije Potpisivanje PAdES, CAdES i XAdES.


Zagreb, 27. ožujka 2017. - Obavještavamo korisnike da, u nedjelju 2. travnja 2017. godine u razdoblju od 8:00 do 14:00 sati, može doći do kratkotrajnih prekida u radu aplikacije Web e-Potpis, zbog redovnog održavanja sustava.  


Zagreb, 15. ožujka 2017. - Obavještavamo korisnike da, u subotu 18. ožujka 2017. od 22:00 sata do nedjelje 19. ožujka 2017. godine u 12:00 sati, može doći do kratkotrajnih prekida u radu aplikacije Web e-Potpis, zbog redovnog održavanja sustava Fine.


Zagreb, 20. veljače 2017. - Sukladno obavijesti iz prosinca 2016. godine, obaviještavamo korisnike da će 23. veljače 2017. godine u 16:00 sati doći do ranije najavljene nadogradnje aplikacije Web e-Potpis.


Zagreb, 12. prosinca 2016. - Obavještavaju se korisnici da je najavljena nadogradnja aplikacije Web e-Potpis odgođena. Informaciju o novom datumu i vremenu nadogradnje pravovremeno ćemo objaviti.


Zagreb, 8. prosinaca 2016. - Obavještavaju se korisnici da će, od 12. prosinca 2016. godine u 16:00 sati, biti dostupna unaprijeđena verzija aplikacije Web e-Potpis. Nove funkcionalnosti u skladu s eIDAS normom ugrađene u aplikaciju odnose se na  PAdES, CAdES i XAdES potpisivanje te će biti omogućena:

  • ugradnja više potpisa na isti dokument ili supotpisivanje,
  • odabir potpisivanja isključivo kvalificiranim certifikatom za napredni elektronički potpis,
  • ugradnja CRL liste ili OCSP servisa radi mogućnosti provjere potpisa i nakon isteka certifikata ili njegova opoziva,
  • potpisivanje  i spremanje datoteke zajedno s potpisom i odvojeno od potpisa, i
  • druge funkcionalnosti.

Zagreb, 13. listopada 2016. - Obavještavaju se korisnici da će danas u 17:00 sati doći do promjene linka za pristup aplikaciji Web e-Potpis. Novi link za ulaz u aplikaciju objavljen je na ovim stranicama u dijelu Web e-Potpis.

Pozivamo vas da pravovremeno testirate pristup putem novog linka kako bi na vrijeme spriječili eventualne probleme prilikom sljedećeg potpisivanja dokumenata putem aplikacije Web e-Potpis.

U slučaju poteškoća s pristupom kontaktirajte nas na sljedeće kontakte:

  • Odjela za korisnike: besplatni telefon 0800 0080
  • Adresa e-pošte: info@fina.hr

Zagreb, 1. srpnja 2016 - Obavještavaju se korisnici da je dio aplikacije koji se odnosi na potpisivanje PDF dokumenata unaprijeđen novim funkcionalnostima.

Nove funkcionalnosti ugrađene u aplikaciju su sljedeće:

  • mogućnost ugradnje više potpisa na isti dokument,
  • mogućnost odabira potpisivanja isključivo kvalificiranim certifikatom za napredni elektronički potpis,
  • mogućnost ugradnje CRL liste ili OCSP servisa radi mogućnosti provjere potpisa i nakon isteka certifikata ili njegova opoziva.