Aplikacija za provjeru statusa računa

Aplikacija omogućava provjeru je li račun prošao kroz centralnu platformu te statusa računa (zaprimljen, potvrđeno zaprimanje, prihvaćen, odbijen)

Fina je implementirala novu aplikaciju za provjeru statusa računa poslanih kroz centralnu platformu.

Aplikacija korisnicima omogućava provjeru je li račun prošao kroz centralnu platformu te kontrolu statusa računa (zaprimljen, potvrđeno zaprimanje, prihvaćen, odbijen).


U aplikaciji je moguća pretraga statusa prema četiri obavezna kriterija

  • 'Broj dokumenta'
    U polje 'Broj dokumenta' potrebno je unijeti identifikator Vašeg dokumenta, primjerice 2019/1/1.
     
  • 'Godina', 
    'Godina' označava godinu u kojem je račun izdan. Inicijalno je odabrana tekuća godina, ali taj podatak je moguće promijeniti.
     
  • 'OIB Prodavatelja' 
    U element  'OIB Prodavatelja' dovoljno je unijeti samo zadnje znamenke OIB-a (jednu, više ili cijeli OIB).
     
  • 'OIB Kupca'
    U element 'OIB Kupca' potrebno je unijeti točan OIB Kupca, bez prefiksa. Tako primjerice unos OIB-a u obliku:'9934:12345678910' neće biti ispravan, odnosno takvom pretragom nećete dobiti željeni rezultat.

 

'Pretraži'

Nakon unosa svih kriterija potrebno je pritisnuti tipku 'Pretraži'. 

'Očisti'

Tipka 'Očisti' briše sve postojeće podatke koje ste unijeli te uklanja eventualne rezultate pretrage. 

Ako prilikom unosa nekih od kriterija pretrage upišete razmak ispred ili iza kriterija, aplikacija će razmak ukloniti prije nego izvrši pretragu.

Aplikacija za provjeru statusa računa